i286260064317504275._rsw1280h960_szw1280h960_.jpg

Věříte na uvíznutí duše, zde?

Prokletí temných sil
Prokletí temných sil

Věříte nebo setkali jste se již s formou negací - kletby černé magie? /woodo, satanská kletba.../

Karmické čištění
Karmické čištění
E-mail
Heslo
12700.jpg
BOLEST ZAD

Při každém kroku, našlápnutí či normálním stoji na místě je vždy důležité používat tříbodovou oporu chodidla. Je pod patou, malíkem a palcem. „Když jeden z těchto bodů vynecháváte, dáváte vzniknout svalovým dysbalancím," uvádí Zuzana Bičíková. Ty se potom mohou promítnout do zdravotních problémů, jako například s kyčlemi, koleny, zády...
JAK SPRÁVNĚ DÝCHAT
JAK SPRÁVNĚ DÝCHAT?

1. Správný dech, základ všeho

a) V lehu na zádech, pokrčte nohy a uvolněte se. Položte si dlaně na spodní část žeber a mírně roztáhněte prsty, to proto, abyste mohli co nejlépe vnímat svůj dech právě pod dlaněmi. Na tomto obrázku vidíte, jak dochází k nádechu, kdy se spodní část hrudníku roztahuje do strany, žebra jdou směrem od sebe a tím se protahují mezižeberní svaly.

b) Druhá část cviku je výdech: s ním jdou žebra směrem k sobě, dalo by se říci, že se stáhnou do „korzetu“. Je to vidět i na pohybu dlaní, které jsou u sebe. Cílem je vydechnout a vytlačit všechen vzduch směrem dolů, do oblasti beder a spodní části břicha. Pokud cvik provádíte správně, s každým výdechem se vám velmi zpevní břišní svalstvo.

Dechové cvičení proveďte minimálně 12x.
https://www.prozeny.cz/magazin/zdravi-a-zivotni-styl/novinky-ve-cviceni/39249-5-snadnych-cviku-proti-bolestem-zad-ulevte-jim-okamzite
SPRÁVNÝ POSTOJ
2. Správný postoj

Stoupněte si na šířku pánve, malíkové strany jsou vodorovně. Vnímejte tříbodovou oporu chodidel (pata, malík, palec), nadzvedněte a roztáhněte prsty na nohou co nejvíce od sebe. Potom postupně od malíčku pokládejte prsty jeden po druhém na zem jako vějíř. Vnímejte kontakt s podložkou.

Dýchejte nosem, pomalu a zhluboka. Dlouhý nádech, vzduch proudí po zadní straně hrtanu – hrudník se roztahuje do strany – následuje pozvolný výdech, který by měl být delší než nádech. S výdechem se plynule zapojuje zejména spodní část břicha a ve zcela poslední fázi výdechu vtáhněte pánevní dno. Nyní je břicho ploché a pevné. Chvilku v pozici setrvejte a poté jděte s nádechem do uvolnění a opětovného roztažení hrudníku.

V pozici setrvejte minimálně po dobu 12 nádechů a výdechů.
3. Stoleček-CVIK

Nohy a paže jsou kolmo k podložce. Kolena jsou na šíři pánve a dlaně jsou pod rameny, páteř je vytažená z křížové kosti až do temene hlavy. Nyní aktivujte dýchání a pánevní dno. Při každém nádechu se uvolněte a při výdechu zatlačte pravou dlaní a levým kolenem pod sebe do podložky, tím ucítíte aktivaci spodní části břicha – s nádechem povolte a s výdechem vystřídejte strany.

Cvik opakujte 12x.
4. Rolovací pánevní most CVIK

Položte se na záda a pokrčte nohy, které jsou na šířku pánve. S nádechem se začněte rolovat nahoru. Pohyb začíná odlepením kostrče přes křížovou kost, bedra, hrudní obratle až po lopatky. Po celou dobu pohybu provádějte výdech.

Na vrchní části lopatek se zastavte – nádech a s výdechem rolujte zpět od lopatek, hrudní páteře, beder, křížové kosti a nakonec kostrče dolů. Snažte se nevynechat ani jeden obratel, důležité je, abyste při cviku nezapojovali do hry hýžďové svaly, používejte svaly břicha a páteř.

Pohyb opakujte 12x.
5. Rotace do strany-CVIK

Sedněte si na paty, ruce si dejte před sebe a položte si čelo na dlaně. V této pozici se uvolněte a zaměřte na hluboké dýchání, snažte se prodýchat bederní oblast zad.

NÁŠ TÝM
Vizáž: Žaneta Gi
Poté s výdechem, jakoby po oblouku přesouvejte po podložce paže a hlavu směrem k chodidlům, zatímco se vám druhý bok lehce sklouzne z paty dolů. Tím vzniká optimální pozice pro protažení bederní oblasti zad. Zaměřte se na prodýchání této oblasti, ve které ucítíte příjemný tah, poté strany vyměňte.

V této pozici setrvejte aspoň 30 vteřin.
Blanka Kubíčková-lektorka pro cvičení
https://www.prozeny.cz/magazin/zdravi-a-zivotni-styl/novinky-ve-cviceni/39249-5-snadnych-cviku-proti-bolestem-zad-ulevte-jim-okamzite
Cviky na PÁTEŘ
LEHNI SI NA ZÁDA, POKRČ PRAVOU NOHU V KOLENĚ A LEVOU ZVEDNI nad hlavu+oběma rukama vytahuj z kloubu nahoru-vydrž 30 sekund
LEHNI SI NA ZÁDA, POKRČ PRAVOU NOHU V KOLENĚ A LEVOU ZVEDNI nad hlavu+oběma rukama vytahuj z kloubu nahoru-vydrž 30 sekund
Leh na zádech, pokrč obě nohy a pak levou nohu přitahuj k hrudi-drž 30 sekund
Leh na zádech, pokrč obě nohy a pak levou nohu přitahuj k hrudi-drž 30 sekund
leh na zádech a pokrčené nohy obracíme na jednu a potom na druhou stranu-pozvolna, nikoli násilím+necvičit, když máte něco s páteří! V této pozici vydržet u každé polohy asi 15-20 sekund
leh na zádech a pokrčené nohy obracíme na jednu a potom na druhou stranu-pozvolna, nikoli násilím+necvičit, když máte něco s páteří! V této pozici vydržet u každé polohy asi 15-20 sekund
leh na zádech, pokrčená levá noha a o ni opřená pokrčená pravá noha v pravém úhlu+pak opatrně přitahujte levou k tělu-vydržet v pozici asi 15-20 sekund
leh na zádech, pokrčená levá noha a o ni opřená pokrčená pravá noha v pravém úhlu+pak opatrně přitahujte levou k tělu-vydržet v pozici asi 15-20 sekund
klek na levou nohu a pravou dopředu o ni se opřít-držte tuto pozici asi 30 sekund-cvičte obě nohy vždy!
klek na levou nohu a pravou dopředu o ni se opřít-držte tuto pozici asi 30 sekund-cvičte obě nohy vždy!
leh na bok-pokrčené obě nohy, jednu uchopíme za kotník a táhneme směrem k zádům+páteř držte rovně-vydržet v pozici asi 20-30 sekund-cvičte obě nohy
leh na bok-pokrčené obě nohy, jednu uchopíme za kotník a táhneme směrem k zádům+páteř držte rovně-vydržet v pozici asi 20-30 sekund-cvičte obě nohy
postavte se např. ke stolu, opřete si dlaněmi o stůl-ohněte část těla ke stolu a zároveň zlehka pokrčte nohy v kolenou-paže by měly být natažené a hlava v úrovni ramen,držte tuto pozici asi 10-15 sekund, potom se narovnejte a ohněte se na jednu a potom na druhou stranu v bok-dle obrázku
postavte se např. ke stolu, opřete si dlaněmi o stůl-ohněte část těla ke stolu a zároveň zlehka pokrčte nohy v kolenou-paže by měly být natažené a hlava v úrovni ramen,držte tuto pozici asi 10-15 sekund, potom se narovnejte a ohněte se na jednu a potom na druhou stranu v bok-dle obrázku
zdroj: www.chillin.sk
léčba+energie orgánů-čakry..jpg
Diagnostika energií těla
Diagnostika energií těla
Ze 13 na dotaz-DSCN0775.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one